عنوان كردن قصه برند در طراحي سايت

تنها مرجع حرفه اي مقالات طراحي سايت در مشهد به صورت تخصصي

شنبه ۱۴ تیر ۰۴

عنوان كردن قصه برند در طراحي سايت

۹ بازديد

خيلي از اشخاص تصور مي نمايند براي ماجرا قصه مارك طراحي سايت در مشهد خويش فقط مي بايست تاريخ هاي اصلي را تيتر نمايند و يك عكس در باب ان قرار دهند ماجرا مارك مي بايست شمارا متمايز نمايد و اشخاص را به شراكت با شما ترغيب كند براي داستان ماجرا ي مارك در ساخت سايت طريق هاي متفاوتي وجود داراست درين نوشته‌علمي به يكسري گزينه از انها اشاره ميكنيم كه اميدواريم گزينه اعتنا شما قرار بگيرد نام‌و‌نشان اسم تجاري طراحي وب كه از شايسته ترين و بروز ترين مقاله‌ها تارنما نونگار پردازش ميباشد را نيز مطالعه نمائيد.

طرز هاي مارك كردن طراحي وب سايت عبارتند از:1. ميتوانيد تاريخچه ي كمپاني را ماجرا فرماييد : حتما كمپاني شما اهدافي به غير از مقصود مالي را دنبال مي نمايد يكي نحوه هايي كه ميتوانيد بوسيله ان قصه مارك خويش را بيان نماييد همين تاريخچه ميباشد سوالاتي از قبيل چرا اين فعاليت را استارت كرديم ؟ چه عواملي به توفيق ما ياري نموده است ؟ براي تامين چه نياز هايي كارايي مي‌كنيم ؟ و چه‌طور با بازار سازگار شديم ؟ پس ماجرا اي بسازيد كه تاريخ كمپاني را بازگو نمايد و هدف ها شما‌را به روشني ذكر نمايد و ان را در تبليغ در گوگل طراحي وب سايت خويش به عمل ببريد2. معرفي موسسان كمپاني : معمولا روايت فعاليت افرينان متعددي را مي شنويم كه با كوشش و شكيبايي به توفيق رسيده اند انها يا اين كه در نواوري پيشگام بوده اند يا اين كه در سرويس رساني به مشتري و علم. از موسسان كمپاني سخن نماييد و يك رابطه عاطفي با كاربر خلق و خوي نمائيد مي‌توانيد توضيحاتي به اين شكل ارايه بدهيد : تخصص انها چه بوده ؟ چه ديدي نسبت به كمپاني داشتند ؟ و چه‌گونه با مشتريان تعامل كردند ؟ معرفي موسسان در طراحي وب و معرفي مارك منجر ميگردد كمپاني نام‌و‌نشان انساني بگيرد و بهتر با استفاده كننده رابطه بر قرار نمايد3. ذكر فرصت هاي اساسي : در ساخت سايت از اتفاقات گران قدر و دستاورد هاي مارك خويش در نصيب ماجرا ي مارك سخن نمائيد تعريف اين رويدادها به ترتيبي كه پيش آمده اند، ميتواند دستاورد هاي كمپاني را در حين ساليان زياد كار معلوم سازد چه نواوري هايي داشتيد ؟ در چه خدماتي پيشگام بوديد ؟ چه سهمي از صنعت داشتيد و چه جوايزي اخذ نموده ايد ؟4. نيروي كار خويش را تعريف فرمائيد : شايد قصه مارك شما خاص نباشد و يا اين كه موردي براي استعمال در كمپاني ساخت سايت نداشته باشيد نگران نباشيد از نيروي كار خويش ياري بگيريد كاركنان شما با اكران عالي مارك شما سبب ميگردند مشتري هاي مخصوص توده نمائيد در باب استعداد ها و دستاورد هاي انها بنويسيد كاركنان چه‌طور مارك شما‌را به اكران ميگذارند ؟ مشتري ها چه برخورد مفيدي از كارمنان داشتند ؟ كارمند ايده ال كه مي باشد و چه‌طور كمپاني شما‌را نشانه خواهد بخشيد ؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.