از آدرس اينترنتي هاي شما گرفته تا زيرنويس هاي طراحي سايت در مشهد رسانه هاي اجتماعي ، پست هاي بلاگ و اينفوگرافيك ها ، چهطور صداي اسم تجاري شما روبرو مي گردد يا اين كه يوزرها ساخت سايت شمارا از تعامل مجدد با كمپاني شما تشويق مي نمايد يا اين كه بازدارنده آن ميگردد. شما ممكن ميباشد يك كدام از آن تجربه هاي خشن را داشته باشيد كه در آنجا با يك خط سرويس ها مشتري تماس ميگيريد و از طرف ديگر شخصي نسبتاً نا مطلوب را پيدا ميكنيد. يا اين كه شايد شما از ول فودز بيرون ميشويد.صندوقدار با ديدگاه با شما در طراحي وب سايت سخن ميكرد يا اين كه يك كدام از اين سناريوها احتمالاً مزه بدي را در دهن شما خواهد گذاشت و بيشتر از اين ، اين دستور شمارا از مايل به رجوع و برگشت به آن كمپاني به جهت آن تجربه منفي گشوده دارااست. به همين استدلال ميباشد كه صداي يك برند در طراحي وب بسيار اساسي ميباشد. اگرچه تعامل هاي حضوري مانند دو آيتم فوق براي برند هاي كسب و كار الكترونيك بسيار اندك ميباشد ، البته چهطور با مشتريان سخن ميكنيد.
خواسته از صداي مارك در طراحي وب سايت چه ميباشدصداي مارك بهاين شكل ميباشد كه برند شما از روش محتواي طراحي وب شما بوسيله يوزرها مشاهده و فهم ميشود. چنين ميباشد كه زماني رابطه برقرار ميگردد از روش وب ، چاپ و در بعضا مفاد بصورت حضوري با برند شما روبرو ميگردد. البته امروز ، ما به طور كاملً در اكنون حرف كردن ديجيتال هستيم. و چهگونه برند ساخت وب سايت شما از روش وب اهميت پيدا مي نمايد! تحت عنوان مثال اي از صداي مارك بياييد دو برند مد را برداريم. ساخت وب سايت گوگل كه از بروز ترين مقالهها كاربردي وبسايت نونگار پردازش است را نيز مطالعه كنيد.درحالتي كه هر دو برند اين لغات را شنيدند خط نو امشب در درحال حاضر ريزش ميباشد روش ادراك و دروني يوزرها بوسيله وب از روش وب تماماً در ساخت سايت متعدد خواهد بود. اگرچه هر دو برند به طور تقريبً به عبارتي چيزهايي را ارائه ميدهند جامه كه يك توييت پيامدهاي تماماً متفاوتي براي برند ها و يوزرها در ساخت وب سايت داراست. ساخت و ساز محتواي مطلوب در ساخت سايت هر قطعه از محتواي آنها ، خواه يك مجله نشاني اينترنتي ، يك ورقه رسانه هاي اجتماعي ميباشد.
سه شنبه ۱۹ مرداد ۰۰ ۱۰:۵۰ ۱۵ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است