بخش هاي مهم در طراحي سايت و تاثير آن

تنها مرجع حرفه اي مقالات طراحي سايت در مشهد به صورت تخصصي

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

بخش هاي مهم در طراحي سايت و تاثير آن

۹ بازديد

- استعمال از اقتدار صفحه ها مرجع طراحي سايت در مشهد در هر وبسايت، برخي صفحه ها با اعتنا به تعداد لينك و پيوند‌هاي دريافتي از منابع فرنگي و ترازو به روزرساني مقاله از توان بيشتري برخوردار ميباشند. شما مي‌توانيد از آن‌ها براي پيوند دادن به صفحه ها اصلي خويش به كار گيري نمائيد. اين فعاليت سبب ساز ميشود تا اقتدار ورقه A به برگه B  نيز منتقل خواهد شد.
نكته: ساخت محتواي كيفيت بالا و جامع در وب لاگ مي تواند سبب اخذ بك پيوند‌هايي كيفيت بالا گردد. اين يك لينك و پيوند‌ها ميتوانند اقتدار كاغذ را ارتقا داده و معيار تاثيرپذيري لينك و پيوند‌هاي داخلي را بهبود دهند.
۴- به كارگيري از برچسب هاكساني كه جديدا وب سايت خويش را فعال‌سازي كرده‌اند معمولا با معني تيم‌بندي و برچسب‌گذاري نقص‌ دارا‌هستند. در اينجا هر دو را به صورت مختصر و موءثر،توضيح مي دهيم :
·         تيم بندي: مشمول موضوعات كلي‌خيس ميباشد كه دسته‌اي از مطالب را در برمي‌گيرد مانند سرويس ها هاست كه قادر است صفحاتي مانند هاست لينوكس، هاست وردپرس، هاست ويندوز را پوشش دهد پس ما از سرويس ها هاست تحت عنوان تيم‌بندي در وب سايت خويش به كار گيري مي‌‌كنيم.
·         برچسب: كه مشمول موضوعات جزئي‌خيس ميباشند و به محتواي آن شيت بستگي دارا‌هستند. برچسب‌ها ميتوانند عمل ما‌را براي يافت كردن مطالب داراي ارتباط در يك تارنما شل نمايند.
براي عنا وين برچسب ها قادر خواهيم بود از كليدواژه‌هاي مربوط به مقاله كه معمولا بوسيله يوزرها كاوش مي‌گردد، به كارگيري كنيم.
۵- پيوند صفحه هاي كهن به تازهدر‌حالتي كه جديدا يك كاغذ اصلي در وبسايت توليد كرده‌ايد و يا اين كه يك نوشته ي علمي بدون نقص درباره با موضوعي خاص در وب لاگ خويش منتشر كرده‌ايد و مي خواهيد گوگل آن را تحت عنوان مرجع در لحاظ بگيرد، از صفحه ها و  نوشته‌ي‌علمي‌هاي داراي ربط ديرين، به آن لينك و پيوند دهيد. محتواي نو و بدون نقص براي گوگل بسيار ديدني ميباشد و اين فعاليت مي تواند منجر بهبود مرتبه ورقه در حاصل گردد.
توده بنديپيوند سازي داخلي يك نحوه كاركشته در بهينه سازي به حساب آورده مي شود.يك استراتژي درست در لينك و پيوند سازي داخلي مي‌تواند براي اكثري از سايت‌ها نقش منجي را اعمال نمايد! با رعايت اصول لينك و پيوند سازي داخلي مي شود به راحتي در مرتبه هاي برتر گوگل قرار گرفت و زمان ها از مزاياي آن بهره پيروزي!
از نقاط قوت لينك و پيوند سازي داخلي مي شود به مجاني بودن، قابل در اختيار گرفتن بودن و ريسك زير در مقايسه با پيوند‌سازي فرنگي اشاره نمود.
سوالهاي متداولinternal link يا اين كه لينك و پيوند سازي داخلي چه است 
Internal Links، پيوندهايي مي‌باشند كه از يك كاغذ به برگه ديگر در به عبارتي وبسايت، اشاره مي‌نمايند.
در‌حالتي كه بخواهيم لينك و پيوند هاي داخلي را به مثالي قابل فهم تشبيه كنيم، مي تواينم چنين به شما بگوييم كه فكر كنيد در يك هتل تعدادي طبقه والا، مي‌خواهيد به طبقه دوم و اتاق ۲۰۶ برويد. خوب براي رسيده به اتاق نام برده دو راه و روش داريد، اوليه بالابر و دوم روش پلكان هاي هتل.
لينك و پيوند هاي داخلي يك سايت هم دقيقا همچون همين بالا بر و شيوه پلكان هاي ميباشند كه شما چهت نيل به اتاق مقصد از آنان به كار گيري ميكنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.