منظور از زبان هاي برنامه نويسي سطح پايين و سطح بالا و طراحي سايت

تنها مرجع حرفه اي مقالات طراحي سايت در مشهد به صورت تخصصي

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

منظور از زبان هاي برنامه نويسي سطح پايين و سطح بالا و طراحي سايت

۱۶ بازديد

درين بازه سعي در اين داشته ايم به طور طراحي سايت در مشهد اصولي و ظريف در خصوص نرم افزار نويسي كلام كنيم و مقاله ها مفيدي رو در وب سايت منتشر كنيم مثل يادگيري اپ نويسي را از كجا آغاز كنيم، چرا بايستي نرم افزار نويسي خاطر بگيريم ؟ و تعريف و تمجيد نرم‌افزار نويسي كه با استقبال يوزرها روبرو گرديده است. درصورتي كه مقاله‌ها رو دنبال نموده ايد مسلما متوجه اين گرديده ايد كه به طور متواتر و خصوصي مقاله ها ارائه گرديده است پس سفارش مي‌كنم مطلقا ظريف اين مقاله ها رو مطالعه نماييد.در گرد‌همايي گذشته در زمينه‌ي الگوريتم نرم افزار نويسي سخن كنيم و در‌پي اين نوشته‌ي علمي درين گرد‌همايي مي‌خواهيم راجع به لهجه هاي اپليكيشن نويسي سطح زير و سطح بالا مطالبي رو ارائه دهيم. شايد هفته اي بالاي 40 50 نفر درباره ي لهجه هاي نرم‌افزار نويسي سطح زير و سطح بالا پرسش مي‌پرسند و حقيقتا عبد و بنده هم وقت اين رو ندارم بخواهم به تك تك اين عزيزان پاسخ دهم. تصميم گرفته ام در نوشته‌ي علمي اي بدون نقص در زمينه‌ي اين مسئله سخن كنم.


در صدر بايستي بيان كنم لهجه هاي اپ نويسي به دو مجموعه كلي سطح تحت و سطح بالا تقسيم ميشوند. لهجه‌هاي نرم افزار نويسي سطح زير به طور بي واسطه با پردازنده ي سيستم رمز و فعاليت دارا هستند و با استعمال از آنان مي‌قدرت دستورها اساس‌اي اپليكيشن نويسي را انجام كرد. دانستن امرها مندرج درين گويش‌ها فعاليت دشوراي ميباشد. به صورت نمونه، يك از اين لهجه‌هاي سطح ذيل، Machine Language يا اين كه گويش ماشين اسم دارااست كه به مكان آن كه از دستورها انگليسي در آن‌ مستعمل باشد، از اعداد صفر و يك براي تايپ كردن امرها در آن مصرف شده ميباشد. گويش اسمبلي هم يك مثال ي ديگر از لهجه‌هاي سطح تحت ميباشد.
براي اينكه به طور ظريف متوجه فعاليت لهجه ماشين شويم مي بايست در آغاز بفهميم كه پردازنده چطور فعاليت ميكند زيرا لهجه ماشين با پردازنده مشغول ميباشد. در اصل پردازنده از ميليون هاي سوييچ كوچك كه مي توانند بي سروصدا و پر‌نور شوند ساخته شده اند. هم اكنون با بدون صدا يا اين كه پر‌نور كردن بعضي از اين سوييچ هاي خاص، مي‌قدرت از پردازنده خواست تا فعاليت خاصي را اعمال دهد.
به مكان پر‌نور يا اين كه خموشي كردن اين سوييچ ها به طور دستي، لهجه ماشين يا اين كه به عبارتي صفر و يك اين قابليت و امكان را به شما ميدهد تا با 0 و 1 كه 0 در معناي سكوت و 1 در معناي پر‌نور ميباشد، اين سوييچ ها را خموشي و پر‌نور نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.