طراحي سايت سفارشي

تنها مرجع حرفه اي مقالات طراحي سايت در مشهد به صورت تخصصي

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

طراحي سايت سفارشي

۹ بازديد

پباده سازي سفارشي الزاما به پباده سازي طراحي سايت در مشهد گفته ميشود كه هسته دروني تارنما يا اين كه سيستم رئيس محتوا تارنما بصورت به طور كامل سفارشي و منحصر به فرد پباده سازي و نرم‌افزار نويسي شد‌ه‌است و همينطور همه المان هاي گرافيكي تارنما بصورت به طور كامل سفارشي، براي نياز استفاده كننده يا اين كه مشتري پباده سازي و تاسيس شده است.
آيا وبسايت شما نياز پباده سازي سفارشي داراست؟براي آنكه پي ببريد آيا وبسايت تان نياز به يك پباده سازي سفارشي و منحصر داراست، به سئوالاتي كه در ذيل مي‌آيد پيش خويش پاسخ دهيد:
- آيا اينترنت سايتي كه مي‌خواهيد داشته باشيد را نمي قدرت با سيستم هاي رئيس محتواي مهيا و بدون‌پول ايجاد كرد؟
- آيا مي‌توانيد مخارج بالاي طراحي وب و نرم‌افزار نويسي سفارشي را تقبل نمائيد و بپردازيد؟
- آيا پروژه شما يك پروژه خاص ميباشد و نظير آن تا قبل از اين پياده سازي نشده ميباشد؟
- آيا ايده مهم وب سايت، يك ايده تازه و نو ميباشد و نمي اقتدار آن را با سيستم هاي رئيس محتواي فراهم نظير وردپرس و جوملا ايجاد كرد؟
- آيا مجال كافي براي پياده سازي وبسايت بصورت به طور كامل سفارشي يا اين كه مخصوص را داريد؟
- آيا براي تارنما تان يك نمايش يا اين كه داكيومنت يا اين كه مستندات قبل از ساخته شدن تهيه و تنظيم نموده ايد؟
اينها سئوالاتي مي‌باشند كه شما بايستي قبل از مبادرت به پباده سازي سفارشي وبسايت، از خويش پرسيده و به آن‌ها جواب قابل قبولي را بدهيد.
پباده سازي سفارشي با سفارشي سازي فرق دارااستبهتر ميباشد قبل از مبادرت به ساخت وب سايت سفارشي، اين نكته را در حيث داشته باشيد كه نرم‌افزار نويسي و ساخت وب سايت سفارشي با سفارشي سازي يك سيستم فراهم يا اين كه يك وبسايت درست شده فرق دارااست.
در سفارشي سازي يك پروژه، طراح المان هاي تارنما را سازه به نياز و درخواست شما، تغيير‌و تحول ميدهد و يا اين كه از مكاني به جاي ديگر ي ميبرد، رنگ ها را تغيير تحول مي‌دهد و بخش اعظمي از كارهايي را كه شما نياز داريد را برايتان اعمال خواهد اعطا كرد. البته در پباده سازي سفارشي يك وبسايت، طراحان و برنامه نويس ها، تمامي المان هاي ما يحتاج در يك پروژه را از صفر تا صد، پياده سازي و پباده سازي خواهند كرد.
نكته مهمي كه در نقطه پايان ميخواهيم مجددا به آن تاكيد نماييم اين ميباشد كه قبل از مبادرت به تفاهم نامه بستن براي پياده سازي يك تارنما سفارشي، به طبع مستندات يا اين كه سناريوي وبسايت خويش را از پيش بنويسيد و يا اين كه آن را مهيا كنيد. به دليل آنكه وجود مستندات در پباده سازي سفارشي يك الزام و بايستي ميباشد. طراحان و برنامه نويس ها، سنگ بناي كاري خويش را بر مبناي مستندات پروژه شما قرار خواهند اعطا كرد و در شرايطي كه اينگونه نمايش را فراهم نكرده باشيد، آنان با سردرگمي متعددي پروژه شمارا به پيش خواهند موفقيت و شما مجال متعددي را صرف توضيح نيازهايتان به طراحان و برنامه نويس ها خواهيد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.