Goal معياري براي سنجش عملكرد وب سايت

تنها مرجع حرفه اي مقالات طراحي سايت در مشهد به صورت تخصصي

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

Goal معياري براي سنجش عملكرد وب سايت

۱۳ بازديد

Goal معياري براي سنجش طراحي سايت در مشهد همت سايت شماست. تا زماني يك Goal تهيه و تنظيم نكرده باشيد نمي توانيد متوجه گرديد كه وبسايت شما به چه واحد سنجش تلاش خير داشته ميباشد. براي فهم و شعور بهتر مثالي مي‌زنيم، يك Goal قادر است هدف ها سايت و بيزنس شما باشد. از جمله Goal براي يك تارنما فروشگاهي مي‌تواند خريد يا اين كه پرداخت باشد، ميتواند Sub Scribe كردن خبر نامه ي ايميلي باشد و يا اين كه حتي عضويت در وب سايت.
به عنوان مثال:فرض فرمائيد ما يك برگه ي عضويت به ازاء اخذ يك پوشه دانلودي داريم، زمانيكه مخاطب نشاني پست الكترونيك خويش را وارد نموده و بر روي عضويت كليك مي نمايد، به كاغذ ي ثابتي به خواسته قدرداني از عضويت كاربر و ارشاد جهت ادامه ي فرايند دانلود منتقل ميشود. با ورود مخاطب بدين كاغذ كه اصطلاحاً كاغذ ي سپاس از مشتري گفته مي‌گردد، براي ما يك Goal محسوب شود. براي تصويب اين Goal در گوگل آناليتيك پروسه پايين را دنبال فرمائيد:در حساب گوگل آناليتيك خويش، وارد منوي Admin  از navigation بالاي برگه گرديد.از بخش View ، آيتم ي  Goals را گزينش فرمائيد.



اعتنا داشته باشيد در‌اين بخش محدوديت ساخت‌و‌ساز Goal داريد و گوگل آناليتيك به شما 20 goal  اذن مي‌دهد توليد فرماييد و Goal هاي ساخت و ساز گرديده را نيز نمي اقتدار حذف نمود  و فقط ميتوانيد آن را دستكاري فرمائيد. پس در ساخت و ساز Goal هاي ضروري و درست اعتنا فرماييد .براي ساخت‌و‌ساز يك Goal تازه بر روي  New Goal كليك فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.