Goal معياري براي سنجش طراحي سايت در مشهد همت سايت شماست. تا زماني يك Goal تهيه و تنظيم نكرده باشيد نمي توانيد متوجه گرديد كه وبسايت شما به چه واحد سنجش تلاش خير داشته ميباشد. براي فهم و شعور بهتر مثالي ميزنيم، يك Goal قادر است هدف ها سايت و بيزنس شما باشد. از جمله Goal براي يك تارنما فروشگاهي ميتواند خريد يا اين كه پرداخت باشد، ميتواند Sub Scribe كردن خبر نامه ي ايميلي باشد و يا اين كه حتي عضويت در وب سايت.
به عنوان مثال:فرض فرمائيد ما يك برگه ي عضويت به ازاء اخذ يك پوشه دانلودي داريم، زمانيكه مخاطب نشاني پست الكترونيك خويش را وارد نموده و بر روي عضويت كليك مي نمايد، به كاغذ ي ثابتي به خواسته قدرداني از عضويت كاربر و ارشاد جهت ادامه ي فرايند دانلود منتقل ميشود. با ورود مخاطب بدين كاغذ كه اصطلاحاً كاغذ ي سپاس از مشتري گفته ميگردد، براي ما يك Goal محسوب شود. براي تصويب اين Goal در گوگل آناليتيك پروسه پايين را دنبال فرمائيد:در حساب گوگل آناليتيك خويش، وارد منوي Admin از navigation بالاي برگه گرديد.از بخش View ، آيتم ي Goals را گزينش فرمائيد.
اعتنا داشته باشيد دراين بخش محدوديت ساختوساز Goal داريد و گوگل آناليتيك به شما 20 goal اذن ميدهد توليد فرماييد و Goal هاي ساخت و ساز گرديده را نيز نمي اقتدار حذف نمود و فقط ميتوانيد آن را دستكاري فرمائيد. پس در ساخت و ساز Goal هاي ضروري و درست اعتنا فرماييد .براي ساختوساز يك Goal تازه بر روي New Goal كليك فرماييد.
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۰۰ ۱۲:۳۸ ۱۳ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است